Модель виховної системи 10 класу
«Шлях до успіху»
Кам’янець-Подільського ліцею

Провідна ідея: формування відповідальності, творчої креативної особистості, яка володіє навичками самопізнання, самокорекції, самовиховання, що відкрита до сприйняття інших культур, цінує свободу, поважає моральну гідність та індивідуальність, здатна до успішної самореалізації у сучасному житті.




ЗАПОВІДІ МУДРОГО ДИРЕКТОРА, ЯКИХ Я НАМАГАЮСЯ ДОТРИМУВАТИСЯ…

Один директор школи відправляв лист кожному учителю, якого він брав на роботу:
Шановний учителю! Я пережив концтабір, мої очі бачили те, що не має бачити жодна людина:
- як вчені інженери будують газові камери;
- як кваліфіковані лікарі отруюють дітей;
- як добре навчені медсестри вбивають немовлят;
- як випускники вищих навчальних закладів розстрілюють та спалюють дітей і жінок....
Тому я не вірю освіченості.


Я прошу вас : допомагайте учням стати людьми. Ваші зусилля ніколи не повинні призвести до появи вчених чудовиськ, натренованих психопатів, освічених Ейхманів. Читання, письмо, арифметика важливі тільки тоді, коли допомагають нашим дітям стати більш людяними!